fredag 14 mars 2008

Ops!!!

Råååkade möta upp Ulrika och barnen i Upplands väsby för att gå på pyssel och ting....jag menar...herregud! Man kan ju inte låta henne gå där alldeles själv och ensam ;-) Hadde shoppingförbud eftersom jag råkade handla lite där på väg mot stan igår....*råkade* och idag så *råkade* jag handla lite till :-o
2 papper (det var inte mitt fel jag lovar) ett ark med peeloffs (inte heller mitt fel) och sen sådanadär pärmar och grejs till bind it all maskinen som jag har hört ryktas ska finnas i hemma hos någon med ett jäääääätestort scrapprum ;-) Så nu ska jag testa det med :-D

Sen passade vi på att äta lite lunch ute...lyxigt, är jag själv hemma så blir det på sin höjd en macka eller två.....
NU ska jag försöka städa lite...får ju faktist gäster i morgon och ska ha riktig grillpremiär här! Mysigt!

Inga kommentarer: