fredag 14 mars 2008

Måste ha!!







Kolla skillnaden på den akvarellmålade och den med Ulrikas underbara pennor!



Igår var jag hos Ulrika.....det blev seeeent (som vanligt) klockan 03:40 var jag hemma och isäng (kom hem vid 03:20 typ...men var ju tvungen att plocka upp alla scrappgrejerna först...för man kan ju inte gå och sova om scrappgrejerna är i oordning ;-)) Hemma hos henne är det full fart hela tiden känns det som...så det blir ju inget pyssel förens sent på kvällen...och då blir det sen natt....Och en massa cola och choklad :-D *mums*

Fick dock ingen LO gjord igår, däremot så lekte jag med hennes cirkel och stjärnskärare..och med hennes fantastiska pennor :-D (just nu är jag dock för trött för att komma ihåg namnet på dem) Men jag MÅSTE HA SÅNNA!!!!! nu vill jag aldrig mer måla mina stämplar med akvarell....

ojojoj....det blir en tung månad för plånboken!Så-inga ny Lo´s i går men massor med uppstämplat och fem fiiiiiint målade motiv *stolt*



I förrgår så lyckades jag dock få till en LO sent på natten.....när jag tittade på den i går morse så undrade jag dock vad jag hållit på med :-o ojojoj....men det kan ju inte bli bra jämt ;-)

Inga kommentarer: