fredag 14 mars 2008

Lets dance

Ohhhh! Jag har fått en kommentar i min blogg :-D *lycklig* haha! Det finns iallfall nån som kollat in den :-D (ja...ibland blir jag lycklig för så lite! ;-)) tack söta Minimalla :-D

Har just kollat klart på Lets dance...nog för att han är lite små rolig grisbonden...men borde han inte ha åkt ut nu? Jag menar...tidigare år så har ju de som "levt på sin charm" varit ute vid det här laget....men maken är glad iallfall...han gillar karl-petters danspartners ben tro jag ;-) eller...ehhh....fotarbete menar jag :-D :-o

Och vet ni :-D JAG SKA ÅKA PÅ SCRAPPMÄSSA/TRÄFF I AVESTA :-D (heter det avesta? alvesta? vart tusan ligger det nån stans?-uppåt? neråt? hum....tur att det är nån annan som ska köra ;-))
Men nu ska jag störta i säng...blev bara 3 timmars sömn i natt...så jag är heeeelt slut! (hur tusan orkar du ulrika?)

natti natti på er!

Inga kommentarer: