söndag 24 februari 2013

Äntligen under hundra.....

98 dagar kvar till bebis leverans enligt ultraljudet...äntligen under 100! Och hur firar jag det då? Jo....genom att nästan snatta för första gången i mitt liv:O  hjärnan hänger helt enkelt inte med längre....
igår när jag var på h&m och skulle köpa mjukisbyxor och lite andra magvänliga plagg så fyllde jag hela provrumet med kläder (inte lätt att veta vad som går på i dessa dagar eller inte;-) ) provade ett par leggings, och sen en massa tunikor innan jag bestämde mig vad jag skulle ha och plockade ihop allt och klädde på mig. Just sin jag skulle gå ut ur provhytten får jag syn på mina jeans....och det tar ett tag lovar jag innan jag inser att jag fortfarnade hade på mig butikens leggings;-)  det hade varit nått det om jag, med kryckorna, och en fart söligare än en snigel på valium, hade försökt springa ifrån butikspersonalen efter att ha utlöst larmet med ett par snodda leggings för 99 spänn :-) 

Får skylla på gravid hjärna, det är inte alltid lätt när man ser ut som en vandrande badboll.


Inga kommentarer: