torsdag 19 januari 2012

Rädda filmer?

Min mobil håller på att dö. Den har kämpat länge nu, sen juni 2008, genom tusentals kontroller på arlanda, otaliga dreggel attacker och en och annan golvkastning.
Men nu är det och snart kört, och det är bara att inse att min fina rosa mobil snart ska gå i graven. En sak som jag dock inte kan överse med är att jag inte får filmerna som finns på mobilen att funka i datorn :-( Supertråkigt, inte för att det är några oskarsvinnare direkt, men iallafall. Det finns tex några filmer på signe från BB där, och då hade vi ju ingen annan videokamera (vi skulle ju köpa innan hon föddes, men vi hade visst mindre tid på oss än vi trodde) och dessa vill jag ju så väldigt gärna ha kvar! De funkar att lägga upp här, på nått märkligt vis, så här bjuder jag på några! (dock kan jag inte se vilken det är innan jag lägger upp den så jag hoppas det inte är nån konstig film ;-))



Åh...vilken kioskvältare! Signe ca 2 månader ligger och viftar lite med armarna....
Nu ska jag bara lyckas spara ner den här på nått sätt, så att jag kan bränna den på en cd och plåga Signe med sen när hon kommer hem med sin nya pojkvän om 17 år.....


Fyra filmer till
Överst: Signe sover på bb, ett dygn gammal
Nr 2, Signe ca 6 veckor och jag tror jag försöker fånga ett leende :-)
Nr 3, Signe och jag på bb, ca 3 timmar gammal
Nr 4: Signe i sin balja på bb, hon gjorde alltid de här minerna när hon hörde sin speldosa som hon lyssnat på redan i magen

Inga kommentarer: