måndag 10 januari 2011

Mina nya leksaker...

Har inte riktigt tid att skriva här just nu....håller som bäst på att leka med mina nya leksaker...

Nikon ds400 blixten och photoshop :-D

Den ena begriper jag mig på hur bra som helst....den andra är lite svårare..
(Och av nån underlig anledning så har jag oftast inte mer än 2 sekunder vid datorn)
Så om ni har några bra Ps tips så fram med dem bara ;-)
Den med bäst tips vinner en blå frigolit cykel i fick format i valfri färg ;-)

Fösta ps försöken kommer här iallafall:




(märks det att jag har kommit på hur man får en del av bilen i färg medans resten är svartvitt??? ;-))

1 kommentar:

Liv sa...

Ja, man får inga flip flops då??? hehehe....
Ja, det syns verkligen vad du just har lärt dig! Men det blir bra! Har ju inga tips eftersom jag är photoshop-handikappad ;o) Men tråkiga kommentarer kan jag alltid bjuda på! Kram Liv