måndag 18 juni 2012

"lite" London shopping

Trött som en mört, har gått och gått och gått hela helgen och shoppat. Älskar London av flera olika skäl....där ibland shoppingen ;-) Hur vi har haft det och vad vi har gjort det får ni veta i morgon....för jag är på väg i säng, men bjuder på det mesta av shopping fynden iallafall (glömde fota strandväskan och struntade i att fota mina leggings/underkläder, nått privatliv ska jag väll ha :-D ;-)) Tyvärr blev bilderna väldigt ljusa nu när jag skickade över dem, men det är klara färger egenteligen.

Ohhh tänk vad mycket jag skulle ha shoppat om jag hade pengar/tid och obegränsat med bagage vikt :-D *Drömmer*

playsuite i demi, tukos t-shirt, baddräkt och lite halsband/armband till Signe

Sötaste nattlampan jag någonsin sett, tuffa tjejer behöver fina saker, 3 par sommarskor för 25 kr styck, pyjamas för varma nätter

linnen och matchande shorts, legings, 25 par strumpor och lika många trosor för under 150 kr till Signe, solhatt och badhatt, t-shirtar med roliga tryck för 16 kr styck, underbar uggleväska

gummistövlar, 5 klänningar, 1 topp, 1 kjol, ett par prickiga skor, två scarfs och ett diadem till mamman i huset


1 kommentar:

Åsa Pivard sa...

Oj vad du har shoppat! Vad roligt! Snart drar vi till Lissabon, hoppas att det finns bra shopping där med:-)