måndag 6 februari 2012

6 feb -snabb scrappat ;-)

I fredags hade jag och Johanna pyssel kväll här hemma.
När väl mat och nattning av busungar var avklarat och det var dax att börja pyssla var klockan redan över 23! Och jag har inte gjort en layout på månader...och det tog nästan en månad att göra denna känns det som, eller gott och väl 6 timmar....och lite till för de sista detaljerna kom inte på plats förens idag (orkade inte gå upp och hämta band i scrapp rummet i fredags natt ;-))

nå väl...en liten Lo blev det och vi hade ju iallafall väldigt trevligt :-D

3 kommentarer:

Fnulan sa...

Hi Honey!! I´M hooome! Eller jag menar, jag är frisk! Så kommer man in här och ser dina alster LOVE IT!!!!!

monia sa...

Hej! Jag har tävlingar i bloggen som kan passa dig :)

Presentkort på hejbaby.se , samt en body med värmeindikator som signalerar när ditt barns kroppstemp överstiger 37.5 grader. Kika gärna i under kategorin TÄVLINGAR, eller klicka här:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Jag ber om ursäkt om du redan fått reklam för mina tävlingar eller om du helt enkelt inte är intresserad ;/ Bara att radera..

Kram

Elin sa...

Jättefint!! Det kliar verkligen i pysselfingarnarna nu när jag såg det här :) Jo det stämmer att Alva heter Viola, det är efter hennes mormor! Vad roligt att Signe också heter det, jättefint tycker jag! Kram