torsdag 4 juni 2009

oinspererad...

Det är vad jag är just nu...
det är därför det inte blivit några blogg inlägg på senaste tiden.
Inga scrapp alster heller, nästan.
Vet inte riktigt vad jag gjort ;-)

Det är iallafall redan juni!!! Härligt!!! (om nu vädret bara vill matcha så ;-))
maj försvann i ett virrvarr av hemmaträdgårds fix, frisörbesök, morlkarlaträffen, begravning, fika med carola, köksbeställning, 3 års kalas, jobb och så en härlig weekend i köpenhamn med Erik, Marika och Johan.

Så, helt plötsligt är det alltså juni....en officiel sommarmånad! Inte hann jag med att trimma mig till "beach 2009" inte :-D Tur att vi har båten så vi kan lägga oss vid nån öde ö och vara "obeachiga" ;-)

Just nu håller jag på att ladda upp korten från köpenhamnsresan, så ett urval av dem får ni se i morgon, för innan denna sega dator är klar med det så måste jag kila till jobbet ;-)

3 kommentarer:

Naomi sa...

Jag fattar inte heller att det redan är juni.. och att vi flyger ut nu på torsdag.....
kul med Köpenhamn.. ska kolla in dina bilder.
kram

Sara sa...

Hej vännen...oinspirerad...jag tror att det är semestern som hägrar nu...och inte att grotta ner sig i pyssel inomhus...eller??? Nu vill man vara ute och sola och bada. Men var är solen och värmen???
ska kika på dina bilder,
kramkram

kela sa...

Naomi: Nä, det är helt otroligt! Om bara 2 veckor så är det midsommar :-o jisses!!! Och snart kommer ni :-D Wiiieeee :-D Ska bli så skoj att se dig igen! Tyvärr så är jag ledig på fredag, annars så hadde jag stått vid gaten som värsta välkomst komiteen ;-) haha!

Sara: ja...vart är värmen? Tror med att det är semestern som gör otåligheten....har liksom inte lust att sitta stilla inomhus, även om jag inte vet vad jag ska göra annars heller :-D ;-)


kram kram till er båda!!!!