måndag 1 september 2008

inget speciellt faktist......

utan bara det vanliga :-D
Hängt hos ulrika, jobbat och ja...det var typ det.....

Var hos Ulrika för att planera inför LC-mässan det blev dock mer bära soffa och skruva bord än planerade....men eftersom det alltid är trevligt hos Ulrika så gör inte det så mycket....dessutom så måste jag ju jobba upp min status hos barnen där igen efter att ha varit ganska så frånvarande ett bra tag nu....fick omdömet "gråt inte Melvin det är bara michaela hon är itne farlig" av Wilma :-D Inte illa :-D ;-)
Fick min fördelsedagspresent av Ulrika ochså, ett jätte fint stämpelset som jag älskar :-D



I lördags så var vi till Fjäderholmarna med Andreas och Carola...supertrevligt och god mat var det med.....(framför allt efterrätten ;-)) har inte varit på Fjäderholmarna sen jag var typ 7...det är 20 år sen :-o jisses alltså! VA skumt det känns att kunna säga så, jag mins en gång...det var för 20 år sen....ojojoj :-o
På kvällen så lyxade vi till det här hemma, skulle äta grillkorv och mackaroner...istället så blev det visst hummer, räkor och ost och kex :-D haha....det är lite trevligare ;-)

Annars så har det inte hänt så mycket faktist, är fökyld och har hållit mig hemma de två senaste dagarna......

kom på att jag ju skulle visa det fina halsbandet jag fick av Naomi!!



Nu ska jag ta å sluta sitta å stirra på datorn....lovade visst att komma tidigare till jobbet i morgon (dvs 05:00 istället för 7:30) så jag borde ta och få någonting vettigt gjort nu istället ;-)

7 kommentarer:

Ulrika sa...

Ja du.............som vanligt så roar du mig!

Vi kanske får mer gjort på onsdag då jag kommer till dig......hihihi!

Nåja! Tur du gillar oss så du aldrig mer visar dig! För då kanske du skulle få status : - Spring Melvin- Michaela kommer .....av Wilma!

Vi höres :))

Gull gull gull

Ulrika sa...

Alltså nu läste jag mitt inlägg.........vadå tur att du gillar oss så du aldrig mer visar dig............HAHAHAHA asgarv!

Trött trött och åter trött!!!!

Jag menar tur att du gillar oss så att du kanske visar dig hos oss igen trots att du fick agera överläkare!

Herre jösses, ska det vara så svårt att skriva!

ASGARV!

Ulrika sa...

Jag IGEN!

Har jag inget liv längre kan man fråga sig!

Eller kanske är det så att jag har ett bättre organiserat kaos.....hahahaha

ANYWAY ANYHOW! Du har en award att hämta i min blogg!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Naomi sa...

Hej och stor kram!

kela sa...

ulrika: haha...här var det rörigt värre ;-) hihi.....tur att du kom hit igår och ordnade upp det ;-) Röran här alltså...så jag förstår vad du menar!
Ska hämta ditt award nu :-D

Naomi: Hej hej :-D

Ulrika sa...

Ja eller hur jag fixade till din röra.....hahahaha, det blev nog bara värre!!!!

Men du, vilken tur vi hittade handbromsen!!!!!! ASGARV!

kela sa...

Ulrika: hahahaha.....ja...det var en himmla tur :-D hahaha.....för tänk om du verkligen verkligen hadde behövst hadbromsa just då...elelr eh...finegrbromsa är väll mer rätt ord :-D ;-) :-D