måndag 12 maj 2008

senaste veckan...

jag har ju faktist inte skrivit nått om vad jag gjort på ett tag, bara gnällt om min mail och bombaderat er med layouter....

så...här kommer lite annat med.... ;-)

Fredagen den 2 maj så kom Ulrika och Naomi över hit på scrappkväll......med god mat, inte fullt så gott vin (det där smultronvinet var liiiiite överreklamerat kan man väll säga ;-)) lite andra alkoholhaltiga drycker och en massa scrapp så klart då....
Naomi höll ut till 3 tiden tror jag och jag gick och la mig vid 5...ca.....Ulrika med tror jag...men det kan vara så att hon fortfarande försökte charma vår katt Sigge som är mycket svårflörtad :-)

På lördagen så var vi hem till mamma som fyllde år....det var en hel bunt med folk och hundar där och masssssor med gott fika :-D
Träffade Marcus och Linn med som jag inte sett på evigheter känns det som....och hon har ju blivit så stor den lilla damen :-D Fyller ju 2 om några dagar bara :-o

På söndan så var ledigheten slut och det var dag att krypa till korset igen....ehhh...förlåt...jobbet menar jag ju......Vad jag sen har gjort resten av veckan vet jag inte riktigt....jo, jobbat en hel del...men annars så är det bara ett stort frågetecken :-o

I lördags denna veckan som var så var jag på Veronicas och Ankis pysselträff :-D Superskoj! Och igår så var det ju sååååå fint sommarväder så det blev till att fixa på tomten och stjälpa i sig saft så att man inte storknade :-D

Här kommer lite bilder från den 3 maj


Stora tjejen Linn

Storebror Marcus plockar blommor

Linn bekantar sig med Engla, brorsans blandis hund

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Tack för lyckosparken, nu har jag jäkligt ont i rumpan, hahahahaha!
Vi får väl se hur det går idag.....usch, nervös

kela sa...

men ulirka det går bra.....du är ju bäst ju! Sparkar en gång till för säkerhets skull!

kramis