lördag 29 mars 2008

tråååkigt :-(

ja...faktist.....jag har jätte tråkigt....först tyckte jag att det skulle bli skönt att ha en hel dag hemma själv i lugn och ro....utan nånting alls att göra.....men nu har jag lessnat!

Igår var det tacokväll och lets dance som gällde....vann rätt par? Jag vet inte....tyckte att de bägge var så duktiga! Erik blev lite sur iallfall för han höll på Tony ;-) Pratade ett tag med min faster.....behöver inte ha nummerpresentatör här inte....om det ringer 2 sekunder in i reklampausen innan nyheterna i lets dance så är det Sanna ;-) sen så skulle jag i säng, men blev på nått konstigt sätt fast framför datorn med Ulrika på msn....man behöver alltså inte vara i närheten av henne för att smittas med nattuggle baciluskerna ;-) Men det är trevligt.....
Och ja...jag är med på allt Ulrika :-D ;-)
kom i säng vid...tja....vad kan klockan ha varit? Kring 2 kanske....

och vaknade av att Erik gick upp (och rååååkade peta lite på mig) klockan 6.30 :-o
Och vet ni vad som hände sen? JO.....vi gick ut och gick....klockan 7 på en lördagsmorgon!!! I elljusspåret-1,5 timme!!! Innan frukost :-o Jisses alltså...så nu kan jag då med gott samvete sitta stilla här....

om jag orkar....skulle helst göra något ;-) men jag vet bara inte vad...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså allvarligt............är du sann? Klockan 7 en lördagmorgon.........eller det spelar ingen roll om det är tisdag/fredag eller lördag! MAN ÄR INTE UTE OCH PROMENERAR DÅ! Själv var jag halvdöd klockan halv nio då min man åkte iväg och själv satt jag kvar med två barn! Ja du vet, vi pratade ju sen! Men alltså- jag fick INGENTING gjort på heeeeela dagen! Jo föresten det fick jag- beställde en "ny" soffa! Vart hade du sett den där mattan???

KRAMISAR KRAMISAR

kela sa...

nä...jag är inte sann.....det var min MAN som tvinngade mig!!! Vad har du betällt för soffa då?
Mattan är från mio, men den finns ochså på matt tema för typ halva priset.....

Anonym sa...

du såg väl att jag skrev ny med apostrofer! Vi har köpt sånt där överdrag till soffan vi har, ingen idé att köpa ny soffa när barnen är små!

Det blir en skillnad i alla fall som förhoppningsvis blir fint!

Idag (söndag) har jag varit och köpt maskeringstejp och färg att måla med ! Så nu ska det bli av!

kela sa...

jojo...det såg jag...men det kunnde ju betyda att ni köpt begagnad eller nåt ;-) Men nytt överdrag e smart....som du säger, det är ju ingen idee liksom....jag fasar för hur vår soffa kommer se ut när vi får barn....den är i tyg och beige.... :-o

Oh! Va skojsigt att måla om! Vad blev det för färg då?